Ana içeriğe atla

Kayıtlar

2026 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Pretty Little Damla

Birini inanılmaz kıskanıyordum, benden rol çalacağına çok emindim hatta o toplantıya o gelirse ben gitmeyecektim. Sonra öğrendim ki o ceylan bakışlar estetikmiş! Çok mutlu oldum 😆 Herkesin içinde doktoruna sormak sonraki toplantının damga vuran anı olacak =)) Pretty little baby (yeah, yeah) Pretty little baby (yeah, yeah) Pretty little baby, you say that maybe You'll be thinkin' of me, and try to love me Pretty little baby I'm hoping that you do You can ask the flowers, I sit for hours Tellin' all the bluebirds, the bill and coo birds Pretty little baby I'm so in love with you Now is just the time While both of us are young Puppy love must have it's day Don't cha know it's much more fun to love While the heart is young and gay Meet me at the car hop Or at the pop shop Meet me in the moonlight Or in the daylight Pretty little baby I'm so in love with you Now is just the time While both of us are young Puppy love must have it's day Don't cha k...

BACK IN TIME

Kulaklarda Pitbull'un bu müthiş şarkısı akıllarda SV'de şimdi ne oluyor? Geç de olsa Elon Musk (ABD'deki Türklerin uzata uzata ilaaan mask) videosunu izledim. Bu adama hayran olmamak mümkün mü? İzlemediyseniz mutlaka izleyin hatta ben Soho'da yayınlanmasına rağmen Hamnet'i de izleyemedim, onu da benim için izleyin. Böylelikle başlığıma uygun atıf da yapmış oldum. PS: Son Cümlemi anlamayanlar için Hamnet W.Shakespear'ın ölen oğlunun anlatıldığı film. İnanılmaz güzel yorumlar var. Shakespear'ın meşhur Hamlet karakteri, Hamnet'in yaşatılma biçimidir. 

Masumiyet Müzesi

'Hayatımın en mutlu anıymış , bilmiyordum . Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir , her şey de bambaşka gelişebilir miydi ? Evet , bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim , asla kaçırmazdım o mutluluğu.' Bu muhteşem cümlelerle başlar Masumiyet Müzesi. Masumiyet Müzesini izlemeyen varsa yazımı okumasını tavsiye etmem çünkü bu yazı bolca spoiler içerir. Masumiyet Müzesi'nin Netflix'te çıkacağını evet biliyordum. Öncesinde kitabı bir kere daha okurum dedim. Maalesef okuyamadım. Eşim diziyi izlerken sen bu kitabı okudun mu dedi. Beni tanımamasına değil, onun kitabın ne kadar popüler olduğunu bilmemesine ya da iyi okuyucuların bu kitabı kaçırmayacağını bilmemesine verdim. Yoksa bu bana hakaret olurdu. Tabi ki 2008'de çıktığında okumuştum. Üzerinden biraz zaman geçmesinden dolayı hafif unutmuşum. Mesela sonunda evlenecekler mi diye sordu dizinin ortasında eşim, Füsun'un öldüğünü hayal meyal hatırladım. Kitabın üzerinden geçtiğinden hayalimde karakter pek k...

RIP Dawson!

Dawson, Joey, Pacey ve Jen. Benim ergenlik yıllarımda Cnbc-e de Dawson's Creek izleyip ağlamak vardı. Dawsonla Jen'in sevişmesi, Joey'in çok üzülmesi, Pacey'in borsada paraları batırması ve finalde Jen'in kanser olması. Gerçek hayatta Joey-Katie Holmes Tom Cruise ile kötü bir evlilik yaptı, Jen- Michelle Williams Heath Ledger'in ölümünden sorumlu tutuldu ki ölü olup Oscar alan sanırım 2. kişiydi Joker. Pacey zenci bir kadınla evlendi ki bu beyaz bir Amerikalı için diğerlerinden de beter bir durum. Benim bu yazıyı yazmama sebep olan olaysa Dawson'ın ölmesi :( Kanserden hayatını kaybetti. O zaman huzur içinde uyu Dawson diyor çılgın Audrey'in muhteşem performansını size bırakıyorum. P.S: Dizinin en yakışıklısı gay rolünde olan Kerr Smith'di ki. Fazlasıyla çöktü.

İnsan İnsan!

Bir Kadın Doğum Doktoru Demişti, o zaman anlam verememiştim, birkaç yıl önce hak verdim. İnsanlar, onlar beni çıldırttı, insan çok kötü. Sonra Doğan Cüceloğlu'nda okudum. Bizim insanımız kötü değil ama inanılmaz kötülükler yapabilecek potansiyele sahip. Ben yine de insanların kötü olduğuna inanmak istemesem de Epstein dosyasında inanılmaz üzülüyorum. Abartıldığına inanmak istiyorum. 5 yaşındaki çocuktan ne istenebilir ki? P.S: Pi yi izlemedim , kitabını okudum. Eminim dizisi de çok iyidir. Youtube'dan fi paylaşıyorum. 

Fransız Erkekleri mi, İtalyan Erkekleri mi?

 Hiçbiri tabi ki Veysel =) Az önce arkadaşımla telefonla konuşurken eşime dedim ki onun da eşi Türk =)  Tamam konunun başına dönüyorum. Geçen haftalarda gayet ciddi bir toplantıya gittim. İki bekar kadın arkadaşım şehirli ve yurtdışında yaşamış olunca Türk erkeklerini kötüledir =)) Yaaa hep Türk kızları kötülenip Ruslar mı övülecekti? Arkadaşlarımdan biri dedi ki adam ne maaşımla ne de başka şeyle ilgileniyor. Hobilerimi soruyor yüzme deyince hangi stil diyor. Sorry guys hiç bir Türk erkeği bunu sormaz. Diğeri Londra da yaşamış. London boyz... oooo... Arkadaşım toplantı nasıl geçti deyince ben bunları anlattım, tabi ki kocamın gözleri büyüdü. Ben evli 3 çocuklu unumu elemiş eleğimi asmışım. Kendimi işime adamışım, evlenmemiş arkadaşlarım Türk erkeğinden vazgeçmeyin, kocayı boşamışlar, siz Alman Fransız artık takılın...

Gazeteci Mustafa Şerif

 Beyaz Tv'lere veda etti. Fatih Altaylı da içeri alınınca hak verdim. Bugün yarışmasında Mustafa Kemal'le ilgili soru soruldu. Ne yapılırsa yapılsın bazı insanların kalbinden silinmiyor. Bizim şirkette de hangi odaya girseniz onun fotoğrafları vardır. Müşteri kitlemiz farklı olsa da bazı değerler vardır. Vazgeçilmez.

Zengin Bir Erkek, Parası için Neden Başka Bir Kadınla Evlenir?

 İfşalıyorum. Demek çok isterdim. Hem karakterime uygun değil hem de  maalesef yüz yüze baktığımız için pek mümkün değil. Umarım blog okuyucumlarımdan da değildir 😌 Okuyorsan da sen değilsin canım, senin gibi binlerce var diyerek soft geçiş yapmış olayım. O zaman başlıktaki soruma döneyim. Zengin bir erkek ki buradaki kastım yıllık kişisel geliri 10 MUSD+ (şirketininki kat kat üzerinde), biri evlenmiş boşanmış, pek de güzel olmayan bir kadınla neden evlenir?  Damla cinsiyetçi davranma diyebilirsiniz. Sevmiştir. Kadın daha zengin olamaz mı? Evlenip boşanmak bir kriter mi? Güzellik nesnel değil mi diyebilirsiniz. Evet kesinlikle haklısınız amaaaa... Bu arkadaşımız nerede event orada mankenimsilerle sarmaş dolaş pozlar. Ben rahatsız oluyorum, hanımı nasıl rahatsız olmuyor bilmiyorum. Güveniyor parasına sorry kendisine =)) Tekrar soruma dönersek çok paragöz biri değil bu tanıdığım, hele ki eşini Google yınca bu kadının eski eşiyle fotoğrafları çıkıyor kendisiyle değil. ...

Bir Kitap İncelemesi

Bedriye Hanım merhaba, Ben Damla, bir kadın girişimciyim ve kendi teknoloji şirketim var. Tuğrul Ağırbaş’ın programında bir kadın girişimciye denk gelince kitap kurdu olarak hemen kitabınızı aldım. Öncelikle başarılarınızdan dolayı sizi tebrik ederim. Kitabınızla ilgili okurken bazı notlar aldım ve 2. Kitabınızı yazacağınızı yazmışsınız lütfen bazı noktaları iyileştirin. Ben nadiren kitap okumayı başladıktan sonra bırakmışımdır. Sizin kitabınızın 50. sayfasında buna karar verip dayan diyerek az önce kitabınızı bitirebildim. Benim bir okur olarak size önerilerim naçizane aşağıdaki gibidir: Kitabınızdaki dil çok kitsch geldi bana. Evet bir edebi eser değil belki ama sürekli napiiim, geliyoo, bakiim tarzında bir dil irite ediyor ve dikkati dağıtıyor. Dizüstü edebiyatı Pucca’nın kitabı gibi bir eser olsa ki o bile 50 sayfada 1 yazınca sempatik duruyor, kabul edilebilir bir seviye kaldı ki dizüstü edebiyatı içerik olarak komedi olduğundan da akabiliyor, sizin kitabınızda bu kuralsızlık bend...

Ömer Ünsal değil Kaya

Melissa gördün mü dedim? Kimi dedi? Kızılcık Şerbeti Ömer'i. Anne gördüysen neden fotoğraf çekilmedik dedi. Kızım karizmamı çizdirecek halim yoktu dedim =)) Artık o kadar uzun zamandır blog yazıyorum ki Barış Kılıç'la tanışmamızı yazdım mı onu bile hatırlamıyorum. Gayet basit şekilde aynı PT'ye gidince tanışıyorsun.  Ama bu yazımda farklı olarak evini ifşalayacağım. Affet beni Barış. Sondan geriye başlayalım. Barış Kılıç'ı en son ben Dalyan Club'da gördüm. Hamilelikten dolayı spora ara verdiğimden Gym i kullanmıyorum. Restaurantta gördüm, benim gibi Mac Suadiye'den darlanıp oraya mı geçti, bilmiyorum, açıkçası tenis hocasına sormam lazım =))  İlk gördüğüm yer de Mac Suadiye idi. İkimizin PT si de Engin Hocaydı. Tabi Barış Kılıç para vermiyordu. O zaman Kızılcık Şerbeti de yoktu. Şimdi üzerine para alır =) Arabası Toyota Corollaydı. Ben tam ezikleyecektim ki galiba onu kanal vermiş. O cimrilikle spora Toyota ile geliyordu. Geliyoruz düne. Eately Anadolu Yakasına ...

Mr Beast

Mr Beast'i bilmeyen var mı? Eşim 2 hafta önce youtuber olduğunu söyleyene kadar ben çikolatacı sanıyordum. Onu da kızım ben Amerika'dayken anne Mr Beast Feastable çikolata alır mısın? Türkiye'de yok noluuurrr dedi ( Türkiye'de varmış 😏) Eşim 2 hafta önce youtuber diyince ben yine pek umursamadım. Aaa çikolatacı değil miymiş dedim. Ezikledim, unuttum. Ta ki düne kadar. Dün David Letterman'da Jimmy vardı. Henüz soyadını öğrenemedim =))  İlginç olan Barack Obama'yı çıkardığına göre Mr Beast önemli biri sanırım dedim. Meğerse 500 M+ abonesi varmış. Dünya nüfusunun 10%'u onu izliyormuş. Son 90 günde videoları 1 milyardan fazla insana ulaşmış. İnanılmaz... Belgeselde ilk videomu 11 yaşında çektim dedi. Aaa iyi bir hayat hikayesi dedim ve Meloşa seslendim. Melissa bak kim var. İlk videosunu 11 yaşında çekmiş dedim. Meloş da demez mi ben zaten biliyorum.  Hatta 4 ekim 2015 dedi ki Melissa'nın doğum tarihi. Program devam ettikçe ben şoka girdim. Ben girdikçe Mel...

Annemin Uyurgezer Geceleri ve Masumiyet

Çok övgü üzerine Annemin Uyurgezer Gecelerine başladım. Kitabın başında üslubu pek beğenmedim, hiç benlik değil, çok uzun cümleler derken konu sarmaya başladı. Sonuna doğru tekrar gözlemimi paylaşırım. Buradan sonrasını kitabı okumayı düşünenler için okunmaması gerekiyor. Spoiler içerir :) 4. satıra geçiniz =) Kitap bir toksik ilişki üzerine. Evli bir adamla birliktelik sağlayan bir kadının hikayesi. Fazlasıyla kişinin aşağılayıcı hissedeceği çok garip bir durum. Bu kitabı izlerken aklıma geçmişlerden bir film geldi. Masumiyet. 1997 yapımı.Eğer filmi izlemediyseniz ve izlemeyi düşünüyorsanız yazının bundan sonrasını okumayın. 4. satıra geçiniz =)) Film bir Zeki Demirkubuz klasiği. Benim gibi aksiyon sevmeyen ama gündelik yaşamdan kesitleri izlemeyi sevenler için mükemmel bir film. Eşim gibi Marvel evreni aşıkları için de işkence olabilecek bir film :) Bu filmde Yusuf karakterinin gözünden toksik ilişkiler evreni anlatıyor. Adam karısına ben sana ne yaptım diye dayak atıyor? What else? ...

Kızılcık Şerbeti Gerçek Olursa

Kızım Yağmur 35 gün kadar yoğun bakımda yattı. Erken doğumdan sonra 36 haftalık olması ve 2 kiloya ulaşması için ilk günler küvezde sonra kontrol altında tutuldu. Ben de gidip geldikçe hemşirelerle tanış oldum. Maalesef soğuk yapımdan dolayı hemen can ciğer ya da arkadaş olamıyorum :) Hiç biriyle de instagramda takipleşmiyorum. Ama yılbaşında beraberdik ve onlara büyük bir paket donut götürdüm. Böyle giriş yapmamın sebebi onlara anlattığım 3-5 hikayeden biri dün Kızılcık Şerbeti'nde gerçekleşti. Kızılcık Şerbetini de bir izleyip bir izlemiyorum. Pinko gidince bıraktım, Özge Burakla geri başladım gibi malum kendisi de Suadiye eşrafından. Hastanede anlattığım gerçek hikaye şöyle: Annem yıllar önce bir özel hastenede çalışırken yoğun bakımda bebekler karışıyor 😬 Dizide olmayacak ama gerçek hayatta olacak şeyi yapıyor hastane yönetimi bunu fark edince aileleri arıyorlar ve çocukların bir süre daha yoğun bakıma dönmeleri gerektiğini söylüyorlar. Bebekler doğru adres olacak şekilde deği...

Hayırlı Cumalar

 Tam şuanki Türkiye realitesi oldum. Önceki postum ve sonraki U dönüşü. Neyse ki biz omurgalı insanlarız da çizgimiz belli. Ama bugün sizinle çok beğendiğim bir sözü paylaşmak istiyorum. “Bir bakmışsın Yusuf kuyuda zordadır, bir bakmışsın Yusuf Mısır'a sultandır. Yaşadıkça oyuna dahiliz.”  

Uyuşturucu Tecrübem

Bugünlerde çokça konuşulan uyuşturucu konusuyla ilgili sizinle Cem Yılmaz gibi cool bir paylaşım yapmak isterdim. Üniversite yıllarında bıraktım diye ama şu an kendimi çok ezik hissediyorum. Benim 2-3 yıl önceye kadar uyuşturucu kullanmış bir tanıdığım bile olmadı :) Olanlar da Cem Yılmaz gibiydi. Kimse bana teklif bile etmedi. Zaten ben üniversite yıllarına kadar inek, Üniversite yıllarında sosyal kelebek sonra da beyaz yakaydım. Kim benden ne yapsaydı :) En ilerisi üniversite yıllarında bira içen bir iki arkadaşım oldu :)) Hiç niyetlendin mi derseniz? Yıllar önce eşim, büyük kızım ve ben Amsterdam'a gittik. Ben gitmeden eşime dedim ki çok merak ediyorum kullanacağım. Eşim de içen birini merak ediyor olur dedi. Sonra ben Amsterdamda  u dönüşü yaptım dokunur falan hiç almıyım dedim =)) Yıllar sonra tekrar Danimarka'da bu sefer Christiana'da zorla veriyorlar. 60 DKK olması lazım 2 gramı ben orada da yok yaa dedim ve geçtim. Şimdi arkadaşlar bilmediğiniz boku içmeyin. Sadece ...

Şeytan Gibi Yaramaz!

Artık 3 çocuklu bir anneyim💘 Yapriş 2 numaralı kızım kabullenemese de artık en küçük değil ve ortanca oldu. Yapriş mavi gözleri kumral saçlarıyla insanların sempatisini kolaylıkla topluyor. Bense annelik içgüdüsüyle Meloş üzülmesin diye fiziksel övgüde bulunmuyorum.  Ela gözlü eşim ve kahverengi benden nasıl mavi çocuk çıktı derseniz. Veysel'in ailesinde Veysel hariç herkes mavi ve yeşil tonlarda. Bizim ailede de bir kuzenimin daha çocukları renkli gözlü bir de bizim boncuk. Yaprak karakter olarak özgür ruhlu. Aslında ben de çocuklarımı korku kültürüyle değil, saygı kültürüyle büyütmeye çalışıyorum ve mesela dışarı çıkacaksa hava soğuksa zorla giy yerine hava soğuk mevsim kıyafetleri bunlar diyorum. Giymemek isterse yanımıza alalım fikir değiştirirsen giyeriz diyorum. Melissa da arkadaşlık kurmakta çok başarılı ve bunlar beni asıl mutlu eden konular... Insta'da karşınıza benim paylaşımlarımda çıkan 'şeytan gibi yaramaz' lafı aslında Yaprak'tan türedi :) Yaprak hiç ...

RIP BB!

 Bridget Bardot hayatını kaybetti. Yaşının ileri olmasından dolayı üzülmemizi şöyle tarifleyelim: Beyaz çikolatalı sufle istediniz ve size elimizde kestane kalmadı. Çikolatalı var deniyor. Kendisini kısaca anıt tarihin tozlu sayfalarına atalım. Serge ile aşkını ve meşhur şarkının hikayesini anlatacağım. Ayrıca ilk defa duyduğum hakkında Charles De Guelle 'O en az Renault kadar önemli bir ihraç ürünümüzdür.' i sizinle paylaşmış olayım. Gelelim Serge aşkına... Serge'i dönemin en çapkın adamıdır ve BB ile akşam yemeğine çıkarlar. Kadınları yemeğe çıkarmada iyi olan bu adam yemekte konuşmakta berbattır. Bridget ile konuşamaz, yüzüne bakamaz. Güzelliği ile herkesi kendine hayran bırakan BB bunu kendine hakaret olarak kabul eder ve resmen kudurur. Ertesi gün arar ve eğer kendisine şarkı bestelerse 2. bir şans vereceğini söyler. Serge'i şarkıyı besteler ve dünyanın en erotik şarkılarından biri olan bu şarkıyı seslendirir de... Yalnız vokali Jane Birkin'dir. Şarkının içinde...