Ana içeriğe atla

Zengin Bir Erkek, Parası için Neden Başka Bir Kadınla Evlenir?

 İfşalıyorum. Demek çok isterdim. Hem karakterime uygun değil hem de  maalesef yüz yüze baktığımız için pek mümkün değil. Umarım blog okuyucumlarımdan da değildir 😌 Okuyorsan da sen değilsin canım, senin gibi binlerce var diyerek soft geçiş yapmış olayım.

O zaman başlıktaki soruma döneyim. Zengin bir erkek ki buradaki kastım yıllık kişisel geliri 10 MUSD+ (şirketininki kat kat üzerinde), biri evlenmiş boşanmış, pek de güzel olmayan bir kadınla neden evlenir? 

Damla cinsiyetçi davranma diyebilirsiniz. Sevmiştir. Kadın daha zengin olamaz mı? Evlenip boşanmak bir kriter mi? Güzellik nesnel değil mi diyebilirsiniz. Evet kesinlikle haklısınız amaaaa...

Bu arkadaşımız nerede event orada mankenimsilerle sarmaş dolaş pozlar. Ben rahatsız oluyorum, hanımı nasıl rahatsız olmuyor bilmiyorum. Güveniyor parasına sorry kendisine =))

Tekrar soruma dönersek çok paragöz biri değil bu tanıdığım, hele ki eşini Google yınca bu kadının eski eşiyle fotoğrafları çıkıyor kendisiyle değil. 

Bence buradaki motivasyon kaynağı aile baskısı. Psikiyatriste sormuştum, benimle param için mi arkadaşlar? Hayır sadece motivasyon kaynağı bu olabilir demişti.

O zaman bir evliliğin sonuna daha geliyoruz ve herkesçe bu kadar ayan beyan olan bir durum ne kadar sürdürülebilir diyoruz.

Babanı da boşver 50 yıl önceki hayat tarzı mı kaldı?

 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...