Hiçbiri tabi ki Veysel =) Az önce arkadaşımla telefonla konuşurken eşime dedim ki onun da eşi Türk =)
Tamam konunun başına dönüyorum. Geçen haftalarda gayet ciddi bir toplantıya gittim. İki bekar kadın arkadaşım şehirli ve yurtdışında yaşamış olunca Türk erkeklerini kötüledir =)) Yaaa hep Türk kızları kötülenip Ruslar mı övülecekti?
Arkadaşlarımdan biri dedi ki adam ne maaşımla ne de başka şeyle ilgileniyor. Hobilerimi soruyor yüzme deyince hangi stil diyor.
Sorry guys hiç bir Türk erkeği bunu sormaz. Diğeri Londra da yaşamış. London boyz... oooo...
Arkadaşım toplantı nasıl geçti deyince ben bunları anlattım, tabi ki kocamın gözleri büyüdü. Ben evli 3 çocuklu unumu elemiş eleğimi asmışım.
Kendimi işime adamışım, evlenmemiş arkadaşlarım Türk erkeğinden vazgeçmeyin, kocayı boşamışlar, siz Alman Fransız artık takılın...
Yorumlar
Yorum Gönder