Ana içeriğe atla

Ömer Ünsal değil Kaya

Melissa gördün mü dedim? Kimi dedi? Kızılcık Şerbeti Ömer'i. Anne gördüysen neden fotoğraf çekilmedik dedi. Kızım karizmamı çizdirecek halim yoktu dedim =))

Artık o kadar uzun zamandır blog yazıyorum ki Barış Kılıç'la tanışmamızı yazdım mı onu bile hatırlamıyorum. Gayet basit şekilde aynı PT'ye gidince tanışıyorsun. 

Ama bu yazımda farklı olarak evini ifşalayacağım. Affet beni Barış.

Sondan geriye başlayalım. Barış Kılıç'ı en son ben Dalyan Club'da gördüm. Hamilelikten dolayı spora ara verdiğimden Gym i kullanmıyorum. Restaurantta gördüm, benim gibi Mac Suadiye'den darlanıp oraya mı geçti, bilmiyorum, açıkçası tenis hocasına sormam lazım =)) 

İlk gördüğüm yer de Mac Suadiye idi. İkimizin PT si de Engin Hocaydı. Tabi Barış Kılıç para vermiyordu. O zaman Kızılcık Şerbeti de yoktu. Şimdi üzerine para alır =)

Arabası Toyota Corollaydı. Ben tam ezikleyecektim ki galiba onu kanal vermiş. O cimrilikle spora Toyota ile geliyordu.

Geliyoruz düne. Eately Anadolu Yakasına geliyor diye heyecan yaptığımız mekan oldu Meet Lab. Feride Geçidi'nden caddeye inerken Melo dedim. Ömer'i görmek ister misin? Nasıl dedi. Meet Lab onun genelde orada takılıyor. Hatta binanın tamamı onun, en üst katta da kendisi yaşıyor dedim. Sen nerden biliyorsun dedi. Spor hocası tarif etmişti hem de ben sormadan. Akbank'ın arkadasındaki caddeye ikinci binada Günaydın'ın üstünde Ömer Ünsal yaşıyor. Güvenlik de yok, umarım beni affeder =))

Benim tanıdığım kadarıyla gayet mütevazi, gayet kibar bir insan. Hatta Hüseyin Aydoğdu yani Happy's Moon'un sahibi de aynı PT'ye geliyordu. Gerçek bir anti-kibar 😅



P.S: Meloş bugün Kartepe'ye gitti. Teleferik kapalıymış otelden dolayı. Öyle saçmalık mı olur? İstikamet Uludağ! Snowboard yapamasam da pistler radarımda. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...