Ana içeriğe atla

Catz and Girlz!

Bu konsepte bir kafe mi açsam? Ben kedi sever, eşim kedi nefret eder olarak bir kaç kez kedi sahiplenme çabalarımız oldu. Canım eşim kedilerden ne kadar korksa da benim hatrım için dayandı. Hatta bir gün komşumuzdayken ben istiyorum diye kediyi almaya gitti ve komşum dönüp sana çok aşık dedi🥰 Evet bunu ben de biliyorum =)))

Ama her seferinde tekirlerin yaramazlığı Melissa'nın da kediden korkması, Veysel'in de huzursuz olmasıyla evlat edindirmeyle son buldu. 

Hatta bir umut ofise bile aldım ki Veysel kedilerden uzak bana yakın diye ama orada bile yok kokuyor yok çalışırken rahat vermiyor diye diye annemde aldı kediler soluğu.

Böyle böyle ara ara kedi hasretiyle tutuşurken son günlerde apartmana bir yavru kedi geldi ve kedi avcısı olan Yaprak çıldırdı. 91 cmlik boyu ve maviş gözleriyle anne tediyi eve detiriyim miii, noluyyyy demeye başladı. Ben kediyi zıplatıyorum demeye başladı. Yapma Yapmiş, Etme Yapriş, sonunda kızlar dedim Bora bize yaramaz olmayan kedi getirecek. 

Ve bize cins British Long Hair getirdi ve biz çıldırdık. Meloş isim annesi, benim Caju isteklerime Pamuk diyerek son verdi.

Veysel'in kediyle mesafeli bir ilişkisi var. Hop zıp üzerine atlamadığından evde de çok durmadığından pek umrunda değil. Yapriş deli gibi peşinden koşuyor. Normalde hiç kızmadığım çocuğa kuyruğundan tutup sallamaya başlayınca dayanamayıp yapmaaaa diye bağırıyorum. Kolundan, boynundan nereden tutarsa hiç çekinmeden yakalıyor.

Ailemizin yeni üyesi hoş geldin ✊


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...