Ana içeriğe atla

Yılbaşı Hediyeleri

Evet, neredeyse 1 hafta kaldı ki yılbaşı hediyelerini seçmek için. Bu sene ben konseptimi küçülteceğim hem o kadar kafa patlat hem de beğendireme. Almıyorumla kararı kıldım ama bir kaç kişiye sürpriz yapacağım.

Asıl en ilginç hediye alınacak kişi eşimin kurada çektiği. Baş harfinin burada yazdığım yazılardan biriyle aynı olduğu tabi ki söylenmez. =)

Bence bu tarz müdürlere alınacak hediye sigara içiyorsa benim için bitmiştir. Zippo'dan çakmak alır geçersin. Bayansa patlat Victoria's Secret sonra açsın sana taciz davası =)) ama hayır biz de sweatshirtte satıldığı için sen al sweati o çevirsin ne istiyorsa ona. Yok hadi utandın Yargıcıda çok güzel ürünler var.

Neyse eşimin hediye alacağı kişi sigara içmediği için Zippoyu çizdik. Durum eğlenceli bir hal aldı. Düşünmek gerek, tabi hediye baktıkça ben kendime ve kocişime neler beğeniyorum neler. Armaniden erkek küpesi beğendim ama ne alacağımız kişi ne de benim kocam o vizyonda olmadığı için çizdim. Keşke takacak birini çekseydi =) Süper düper hediyeler var.
Siz de küçük de olsa eğer değerini bileceğini biliyorsanız, bence alın bir hediye.

Buarada evi süsleme işlemlerine başladım, bekleriz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...