Ana içeriğe atla

X3 Sürüş Deneyimi

Fatih Altaylı gibi uzun uzun yazmak isterdim. Güvenlik sistemleri, otomatik park, adaptif far, hız kontrol vs vs.

Kısa yazacağım bir sağa çarpıyorum bir sola :) 

SUV seven ben X3 'e binince oo iyi yüksek diye bir sevindim. Ben ki 15 yıllık sürüş tecrübemle değil X3, uçak park ederim ama kelimenin tek anlamıyla bezdim. Suadiye'de her yerde kentsel dönüşüm dolayısıyla her yer vinç ve yollar yarım şerit bile değil. Geçen baktım baktım ben bu arabanın bari yarısını kaldırıma çıkarayım dedim ve yoldan öyle geçtim.

Park için 50 tane sensör ve kamera olsa da yanıma park eden komşunun arabasına hafifçe sürttüm malum benim lastik onun ön kaputuna geliyor ve lastikte maalesef sensör yok.

Cadde zaten park yeri imkansızken ben Suvla'nın önüne park etme başarısı gösterdim. Suvlacılar da mızıldayınca dayanamayıp gideceğim yerin valesini yolladım.

Artık tak diye ses geliyor, görüş alanı dışında bir yere vurmuşum ama genelde lastik seviyesinde olduğundan arabada hasar yok :)

X3 iyi güzel hoş da fazla mı büyük acaba?

Fiat 500L gibi marjinal bir dönüş mü yapsam?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...