Ana içeriğe atla

Akıl Ola

Malum girişimcilik sisteminde çok fazla aktör var. Girişimcilik sisteminde olmayıp da size yorum yapmak isteyen de yüzlerce kişi var. İşiniz robot da olsa robottan en küçük anlamayıp anlamaya çaba göstermeyip ama genel geçer ezber kelimelerle mutlaka bir yorum sahibi oluyorlar.

Bazen müşteriniz olmasından, bazen iş ortaklıklarından ya da kısa süreli ihtiyaçlarla iş birliği yapmak zorunda kalıyorsunuz. Tabi erkek egosu arkaik dönemden kalan avcı mantığıyla hala günümüzde sen kadın işte bir şirket kurmuşsun ama sen bilmezsin ben sana akıl vereyim mantığındalar 😀 Ben de genelde evet ben zaten sarışınım çok anlamam ne biliyorsan anlat modundayım ki eğer içinde benim bilmediğim şey varsa sonuna kadar faydalanmakta yarar var.

Yine böyle bir durumda benim bir çalışanıma o iş mi very easy, onu da hallederiz, gözü kapalı yaparız gibi şeyler söylenmiş. Asıl verilmesi gereken cevap madem o kadar biliyorsun kur kendi işini benden karlı sonuçlar çıkart değil mi?

3-5 erkek bir araya gelip zoraki elli taklayla bir şirketi ayakta tutamazken sorry yani tüm şirketlerimde tek ortak olarak sizden daha iyi cirolar ve karlılıklar açıklıyorum.

Biraz da acaba siz mi akıl alsanız o 'id' egosundan çıkıp,,,

Ben para da istemem ayrıca 😎

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...