Ana içeriğe atla

3. Nesil Kahvecinin 5. Nesil Sütü!

Bazen suskun olsam da bazen fazlasıyla konuşkan olabiliyorum. Özellikle bildiğim konularda. Spor salonu olarak Mac Suadiye'yi kullanıyorum. Çıkışında hem Starbucks Sahil mağazası var hem de Meetlab.  Normalde Meetlab'a gitmiyorum ama kulüpteki herkes gittiğinden deneyeyim dedim. Sonra kahveyi hazırlayan çocuğa laf attım. Rakibiniz Starbucks mı diye? O da oradan atladı biz farklı konseptiz geyiklerine. Evet haklısınız siz 3. nesil kahvecisiniz değil mi dedim? Evet evet dedi. Peki dedim siz suyu arıtmadan mı kullanıyorsunuz. Tabi çeşme suyuyla kahve yapılmaz dedi gururla. Anlıyorum dedim yalnız bizim sokaktaki kahveci geçen gün Bim'in Dost sütünü kullanıyordu dedim. Böylece avı ağa çekmeye başladım =) Sanırım kahve fiyatları herkesi zorluyor diye de ekledim. Avım da dedi ki biz de sütte sorun yaşadık bir dönem İçim kullandık. Hıııı dedim Starbucks hep Sek kullanıyor. Reçete değişmez =)))))


Değerli 3. Nesil kahveci Starbukcs global bir marka onun aldığı fiyat avantajı sen de çok zor dedim içimden. Ama biz emekçinin yanındayız. Yaşasın Kapitalizm'in faşistliğine karşı emekçinin gücü =) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...