Ana içeriğe atla

Heybeliada'da Yangın!

Heybeliada'ya gittik ve yangın çıktı!
Meloş'un denize girme isteği ve değişiklik olsun diye Heybeliada'ya gitme kararı verdik. Yasin de katıldı bize, bindik Bostancı'dan vapura vardık Heybeliada'ya. Carrefour'dan alışveriş yaptık ve beach araştırmaya karar verdik. Daha önce gitmeye karar verdiğimiz Aqua Green Beach açık değilmiş. İki seçenek var, biri Ada Beach, diğeri Çamyolu beach. İkisi yanyana. Ada Beach giriş ücreti 80 TL, Çamyolu 50 TL. İkisine de vapur ve yürüyüş ile ulaşım mümkün. Ada beach in şemsiyeleri ve düzenlemeleri daha düzgün.

Açıkçası benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Su pek de berrak değildi. Daha temiz yerde yüzmek için açıldım ama kıyıda elinize yosunlar, çam ağacı dalları geliyor. İki saat kadar durduktan sonra Meloş üstünü giymeye başladı, gidelim dedi ve biz de yürüyerek sahile inmeye karar verdik. İnerken önce birinci itfaiye aracını gördük içinde itfaiyeciler giyiyordu, ikinci de hareket edince heralde bir sorun var dedik. Dönüş vapurunu beklerken twitterda adada yangın var haberine denk geldik. Yüzdüğümüz yerin yukarısında yangın başlamış. Fotoğraf benim dönüş vapurundan çektiğim bir fotoğraf. Allah'tan Meloş giyinmiş ve bize gidelim demiş, seferler iptal edilmiş bizden sonra.

En son okuduğum haberde yangın kontrol altına alınmıştı. Umarım artık tekrarlamaz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...