Ana içeriğe atla

Pamuşşş

 Bizim biricik minik kedimiz şu an hastanede 😢 İzmir'de bahçeden kaçmaya başlayınca İstanbul'a yolladık. Ofiste güzel güzel takılırken pazartesi Damla hanım kediniz sürekli kusuyor dediler. Aslında çocukların da ara ara oyuncaklarını yuttuğundan çok şaşırılacak durum değil. Ama yemek yemiyor su içmiyor da deyince zaten Veteriner cenneti olan Suadiye'de sürekli gittiği veterinere gitti. Kan almalar, kontroller birşeyi yok.

Ama kediciğimiz çok halsiz ve idrar bile yapmıyor. Rica ettik röntgeni çekildi. O da ne? Bir şey yutmuş. Büyük ihtimalle Lego. Endoskopi ile alınacak olmazsa ameliyata çevrilecek dendi. 

Tabi bizi endişeler sardı. İşin garip yanı İstanbul'da bile bu işlemi çok yapan yok. Anatolia bizim evimize yakın bir hastane orası için iyi diyen de yok kötü diyen de... Ataşehir'i aradım. İstanbul'un merkezi aletimiz bozuk dedi. Heralde en iyisi VetAmerikan olmalı.

Yarın İstanbul'a kedimize kavuşacağız. Bizim hasta bir hayvanı bu kadar yaşatmaya çalışırken çıkan yasayı da kesinlikle kınıyorum.

Köpekle köpek olmak, öldürmeyi savunmak çok acizce!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...