Ana içeriğe atla

Boşanmama Rehberi

Avukatımla biz yan yana geldiğimizde oooooo. Gazlar gazlar. Arada bana davalarını da anlatıyor. Bunlardan biri boşanacakken boşanmamaya dönen bir dava. Veysel'cim bundan sonrasını sen okuma =))) 

Adamın biri eşine boşanma davası açmış. Kadın da benim avukatımı tutmuş ve bizi boşandırma demiş. Benim avukatımda kıldan tüyden uzatmış da uzatmış davayı kader de onlara yardım etmiş ve araya Korona girince 7 yılı bulmuş boşanmama davası. Sonunda ne olmuş dersiniz? Bildiniz adam ölmüş =) Avukatım diyor ki boşandırmadım işte!

Eşinden boşanan bir arkadaşımla buluştum. Ortak arkadaşlarımızdan biri de eşinden boşanmıştı. Dedim ki evlendiğiniz gün boşanacağınız belliydi. Hatta dedim bir avukat arkadaşımın düğününe gittim, bu kız bunda ne bulmuş dedim. Adam boşanmak istedi. Boşandılar.

Başka bir arkadaşımla konuşuyoruz. O da mı boşanmış eşinden yoksa dedim? Evet dedi. Sizin aile de boşanmalar meşhur galiba dedim. Evet dedi hatta bir konuşma olmuştu ne yani o zaman ben de boşanırım ben de gelirim demiş!

Boşananlara saygım sonsuz ama ben evliliğin gücüne inananlardanım. Sizi sonsuz seven bir insana sabah 5te uyandırıp sana bir şey anlatacağım diyip derdinizi açabiliyorsanız. Sizi her koşulda sınırsız ve sonsuz seviyorsa bence bu çok değerli. Buna sahip olduğum için de çok şanslıyım.

Velev ki ben boşansaydım, 1 hafta içinde evlenirdim. Yalnızlık asla benlik değil! 7 yılda da düzgün adam bulamıyorsan, sister, sen konuyu hiç anlamamışsın.


P.S: Etiler ofisi tutuldu. Gelsin sergiler, gitsin açılışlar...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Number 3

 Arkadaşlar uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamıyorum. Beni affedin. Onlarca kriz, yüzlerce problemlerle uğraşırken arada güzel bir haber aldım. Beni affetmeniz adına buradan paylaşmış olayım :) 

Fakir hayatı yaşayabilir miyim?

 Arkadaşlar beni linçlemeyin. Konu bildiğiniz gibi değil. Geçen bir şeyler oldu ve ben dedim ki okey ben annemin yanına gidiyor, sade bir hayat yaşıyorum. Abimin ilk tepkisi sen 1 gün yaşayamazsın oldu. Niye dedim. Damla saçmalama kahvenin yanında Baileys yok annemlerde dedi. Ben bozuldum içmem ne var yani dedim. Sonra muhasebecime dedim. Saçmalama sen işe girip başkasından emir alıp 150 bin lirayla mı geçineceksin dedi. Metro benim hayal ettiğim gibi değilmiş. Tıklım tıkış önce Dudullu sonra oradan gideceğin yereymiş. Sonra hatırladım ki ben yıllar önce Suadiye-Kadıköy sarı dolmuşa binmiştim. Şişko teyze üstüme kaykılıp klimasız ortamda kapı açılınca çığlık atmak istemiştim. Ama sorarsanız ayda ne kadar harcıyorsun bence 5 bin :)) tabi dışarıda yediğim yemek başına.  Sade hayata geçilir mi? Bilmiyorum. Benim gibi iyi eğitimli, belli topluluklarda kabul görmüş sürekli yükselen biri sade hayat yaşabilir mi? Bence evet ama çevremdekilere göre hayır.  Benim beklentilerim nel...

Özgür Demirtaşla olan Konuşmalarımızı İfşa Ediyorum.

Ayşe Arman nasıl adını duyurdu arkadaşlar? Yok mastürbasyon hikayesini anlattı, doğruysa :) İlk kez nasıl sevişti? Dünyada tek sevişen o zaten :)) Gündemin dikkatini çekti. Ben tabi o kadar ucuz olmayayım o kadar da ünlü olmama çok da gerek yok derken gün geçtikçe popüler isimler de hayatıma dahil oluyor. Yeni dernekler, yeni etkinlikler ve benim malum snob tavrımla günleri geçiriyoruz. Geçen gün biri dedi ki sen şunu çok iyi tanıyorsun. Onlar günde 100 milyon yazıyor. Ben içimde milyon, milyar derken bir yandan da diyorum ki yok aslında o kadar tanımıyorum. Arkadaşım diyor ki saçmalama tüm etkinlik boyunca beraberdiniz, ben tabi ilk bakışta nasıl sünepe gördüysem, tüm fotoğraflarda en uzağındayım, hatta orada olduğunun çok da umrumda değil :)))) Dün spor salonundayken benim gibi gediklisi bir ünlü geldi. Başta PT'ler yanından düşmüyor. Ben de onu değil annesini beğeniyorum mükemmel oyuncu diye neyse baktım bu benim istasyonu etrafındaki guruhla kaplayacak en iyisi dedim ki mat bul...